ingen matfri dag.

Jag mötte upp Emma på Weekday idag och vi shoppade lite byxor och åt matiga sallader på Cupido precis som vanligt. Såhär såg det ut:


HA, GOTCHA!!!


Min köttsallad med kyckling, rostbiff och kräftor.


Salladen vägrar jag äta.


Två par cheap mondays köpte jag och Emma köpte ett par. Som ni ser på bilden får man ett väldigt nice ass men också celluliter, vara sig man hade det innan eller inte visade det sig. Kan det vara för att jag köpte 2 strl mindre än jeansen jag hade på bilden? får nog byta upp mig igen, haha. Ett par svarta också. Nu har jag äntligen byxor igen, var jobbigt där ett tag.


/ Fri

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser ut som Jag-tar-gärna-en-hel-råtta-i-min-sallad-och-sväljer-den-utan-att-tugga

2009-04-29 @ 14:36:52
Postat av: Annette

jäfligt nice ass

2009-04-29 @ 16:51:59
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Mamker

Nu fattade jag plötsligt. Först trodde jag att det var någon sorts matblogg för bantare eller något annat trivialt.

2009-04-29 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0