25 alltså.

Idag är jag 25, det är inte så tokigt ändå. Igår kändes det ganska tokigt, men nu har jag vant mig. Fick en massa fina presenter, t.ex. en systemkamera av mamma och pappa som jag önskade mig, mia och klara boken, en annan bok, elin och patrics ps2a med tillhörande guitarhero och örhängen. Tack, tack. Idag har jag invvigt min kamera lite men orkar inte lägga upp nåt. Har bara fotat lite på måfå. Däremot kommer den utlovande bilden på darwin i väst, hoho.


Darwin utan väst.


Darwin med väst.

Nu ska jag snart lämna sundsvall för denhär gången. Lyckades med att boka det sämsta möjiga tåget och kommer till Uppsala 00.11 i natt, jippi.

/Frodo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0