Ah, jävla dag.

Började dagen med att ta med Darwin och fota lite i Hågadalen. När jag nästan var hemma insåg jag att min mobil var borta, så jag gick tillbaka och letade. Sprang hem och fick leja en kompis att smsa Emma som jag skulle träffa på stan precis då och tvingade ytterligare några kompisar att ringa min mobil hela tiden varpå jag kunde gå och leta. Hittade den ganska snabbt faktiskt, mycket lättad, haha. Blev lite sur på Ebba när hon sa: TYPISKT DIG. Men kom på lite senare att det är ganska typiskt mig, haha. Aja, slutet gott, allting gott.


en häst som..


gör situps..


och sitter och headbangar.

Jaja, nu ska göra detdär jag tänkte göra innan jag tappade min telefon :)

Solong suckers

Frida


Kommentarer
Postat av: mamker

Håller med Emma. Det är typiskt dig. Inte mest att tappa mobilen utan att ha flyt nog att genom att engagera alla dina vänner faktiskt hitta igen den också. Turgumma. Kommer imorgon - med färdigsydd gardin.

2009-08-19 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0