Fridas kvällsbok.

Sitter och tittar på Linas kvällsbok av någon anledning. Känns lite som att den riktas till en något yngre målgrupp men det är svårt att slita sig. Och nu ska hon göra slut med killen, ojojoj. Drama.

Idag har jag jobbat och slitit i några få timmar, sen gick jag till Johan där Darre har spenderat dagen och vi käkade skräpmat innan jag och Darwin Duck gick hem. Nu ligger han här och sover bredvid.

Var ute i stadsskogen och fotade lite igår, här är tre bilder:







/ Fridis

Kommentarer
Postat av: Mat

Gud vad avis jag blir på dig för din nya kamera.

2009-08-30 @ 23:41:11
Postat av: annette

hehe vi MÅSTE ta en stadsdag o fota!!!!! ja fotar typ bara katterna eller skogen. ser att de är lite lika för dig... nu jävlar får vi ta o samanstråla för lite stadsvandring. Ska vi ta de innan vi går ut på lördag?

2009-08-31 @ 11:35:10
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har läst boken/böckerna.

2009-09-13 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0