Frisk hund och inget Coldplay

DARWIN ÄR TILLBAKA! sådetså. ganska lättad.

Peter ringde i fredags och hade fixat superbra biljetter till Coldplay som jag hade tjatat om ungefär jättelänge. Och backstagepass. Sådär lagom roligt att säga att man inte kan, men jag kunde inte lämna Darwin för en sekund. Var nämligen helt övertygad om att han skulle dö.

Nu är jag sådär äckligt lycklig när jag känner efter. Har varit på labbet hela eftermiddagen idag så nu är jag enligt schemat igen så det känns bra. Och nu sitter jag och samlar kraft att baka veckans bröd.

/ Frida

Kommentarer
Postat av: Emma

Ny när hunden är frisk och mobilen är tillbaka, ska vi luncha då?onsdag? Fredag?

2009-08-23 @ 22:38:44
Postat av: Frida

haha det hinner nog bli nån kris till innan onsdag/fredag, så vi får helt enkelt avvakta (lite osäker på hur det ser ut på jobbet)

2009-08-24 @ 13:48:53
URL: http://matfri.blogg.se/
Postat av: Pdog

skönt att lillmejten är ifarten!

2009-08-24 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0