Gräsöhelg

I helgen har vi varit på Gräsö i norra Roslagen på lite syskonmeeting/kräftskiva. Väldigt trevigt var det, jag passade på att paddla lite kajak, så nu måste jag köpa en kajak, för det var skitkul. På söndagen när jag, linda och spica var ute på en promenad såg vi en havsörn på typ 20 meters avstånd, den hade ca 2m mellan vingarna. SANSLÖST stor. Insåg att jag måste köpa en större hund, Darre skulle nog ligga risigt till alltså..


Vi hann dricka öl och äta chipsi väntan på färjan. Kallas tidsoptimering.


Andreas och Tina paddlar mot solnedgången :)


HALLÅÅÅ DÄRINNE. Inga ormar i båten.


Paddlapaddlapaddla


HEEEEEEEEEEEEEEEEJ


Spica.

Ne, nu fåre va nog!

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0