RITSCH RATSCH

Idag har Jonas och jag sprungit nästan en halvmil på 30 min! Det var fanimej på tiden, jag som tränade så bra i höstas har inte gjort många knop de sista månaderna. I duschen efteråt iaf så gjorde jag kanske världens sopigaste grej.......När jag rakade benen så fick jag schampo i ögat. Det gjorde så jävla ont att jag reflexmässigt drog upp handen (med rakhyvlen i) för att gnugga bort det. Ja, jag skar mig i kinden helt enkelt. Det sipprade ut en massa blod och alla i hushållet var rädda, inklusive mig. Det gör MYCKET ondare än det ser ut!!






Efter man har skadat sig såhär svårt så borde man väl åtminstonde få ostkrokar. Men det tyckte inte träningshitlern Jonas. Suck.

Nu ska jag hitta nåt annat att äta.
/Mat

Kommentarer
Postat av: annica

Jonas kör alltså så hårda pass att det av utmattning och förrvirring uppstår blodvite i duschen. och inga ostkrokar, hitler indeed.



(inget personligt J, uttrycker bara mina sympatier!)



puss

2009-08-06 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0