Shoppat lite

Hey,

Idag var jag in och gjorde en sak på labbet som tog 2h och sen har jag shoppat hela dagen. Nu är mina pengar slut för evigt, hehe. Eller ja, en vecka till iaf. Köpte lite träningsgodis till Darwin, mysbyxor, linne, tunika, aussiehårinpackning, ansiktsmask och ett par sneakers på herravdelningen som jag är väldigt nöjd med. Fingrade på ett par fred perrysneakers som var fina men hejdade mig och köpte ett par för 499 istället. Mycket nöjd!

Var så hungrig att jag höll på att ta livet av mig (åt 3 rutor choklad till frukost och ingen lunch) nyss på stan, men jag KAN inte äta själv på stan. Det går bara inte. Så jag köpte rostbiff och potatissallad och cyklade hem. Tyvärr åt jag sånadära små söta vindruvor hela vägen hem så nu mår jag sådär illa man bara kan göra när man tryckt i sig för mycket socker på tom mage. YEAH!


min ena sneaker.


/Fridolf

Kommentarer
Postat av: Mie

härliga skor! 3 rutor choklad, underbart! tänk om inte choklad fanns i rutor..vad konstigt det skulle va.

2009-08-18 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0