Julkalender!

I min finfina julkalender har jag de senaste dagarna fått...


En badmössa, med jultema! Kommer aldrig synas i ett badhus. Men funkar bra hemma om man inte vill duscha håret. Eller ansiktet. ---> http://www.youtube.com/watch?v=oOrMgANVCCc




Två böcker som handlar om mig! På den högra boken står det "Nurse Matilda goes to hospital"
Sen fick ja Tigi-grejerna idag, doftar faaantastiskt!


Idag skulle jag egentligen varit hos Frida i Uppsala, har sett fram emot det hela veckan, men jag blev sjuk istället. Det värsta med att vara sjuk (förutom feber, huvudvärk och snor) är att man tappar både aptit och smaksinne. Jag har inte ätit varken lunch eller middag sen i tisdags. Idag är smaken tillbaks, det ska jag fira med PIZZA!


/Mät

Kommentarer
Postat av: Emma

Badmössan platsar väl i badhuset, eller? I Matfors kan man ha den när man gör bomben under "Vuxenbadet" på torsdagar :) Populärt!



Måste säga att jag är imponerad av Jonas - han har verkligen ansträngt sig! Många pluspoäng till honom!

2009-12-05 @ 17:11:27
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com
Postat av: Mät

Hahaha åååh vuxenbadet i Matfors =D Simma nån längd, sen basta och äta godis =) Och jaa, Jonas har verkligen överträffat sig själv!

2009-12-05 @ 17:31:35
Postat av: Hanna

Äntligen! :) Åh vilka fina presenter!

2009-12-05 @ 20:47:56
Postat av: Ma

Jonas är en skön "juvel", va roligt att han har kommit in i mitt, näe jag menar ditt liv!! Krya på dej! Kram

2009-12-06 @ 00:06:45
Postat av: Freddan

haha, jag skrattar mig harmynt till videon ni lagt ner energi på :D Galet kul!

2009-12-09 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0