Julkalender del 11

Jag fick världens finaste t-shirt idag!



Visst är den fin Frida?! Alla som sett amerikanska The Office borde vara lite avundsjuka. Ni andra har missat en sjukt bra serie! Den här tröjan kommer jag leva i fram till nästa tvättid. Och vad jag vet så har vi ingen sån förrän nästa helg. Fantastiskt!

Idag har jag å Jonas varit hos brorsan på lite födelsedagsfir, det var mycket roligt och presenterna verkade vara uppskattade! Efteråt åkte jag och Jonas å käkade på Vapiano i gamla stan. Det var god mat och fint ställe, men det var fruktansvärt högljutt. Inte nåt jag besöker igen.

Kollade igenom videos från MonsterJam nyss, guuud vad roligt det var, jag blir lite gråtfärdig när jag ser det. Vem vill följa med mig till Las Vegas i mars nästa år, för MJ World finals?! Det kommer vara storartat, haha =D

/Mät

Kommentarer
Postat av: Annette

vad har du fått mer? :)

2009-12-13 @ 11:44:09
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker du får underkänt på rapporteringen! Kom igen nu! Show us the presents!

2009-12-13 @ 12:55:29
URL: http://Vardagskommunikation.blogspot.com
Postat av: Ma

Måste hålla med Emma! Tänkte inte hänga med till Las Vegas. Kram

2009-12-13 @ 20:42:08
Postat av: Mat

Vad roligt att ni oxå tycker det är spännande med min julkalender, =)

Jag får göra en liten sammanfattning snart av det jag fått.

2009-12-15 @ 21:43:31
Postat av: Hanna

Ja va händer Mät? Vad är det i luckorna??? :)



2009-12-17 @ 14:04:55
Postat av: Hanna

Men ååhhh, det ryktas om en rolig pruttlera, uppdatera nuuuu! Med bild! :)

2009-12-17 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0