Julkalender del flera

Jag hinner inte med att redovisa alla finfina grejer jag får, men här är några stycken iaf! Igår kväll öppnade jag ett paket som Jonas väntat på väldigt länge får jag förmoda, eftersom han började pyssla med det direkt när vi kom hem från krogen. Det var ett set med ballonger och beskrivningar för hur man gör ballongdjur! Fick även såna där beskrivningar för hur man gör origami. Jag har alldeles för kort tålamod för det har jag insett..



Ballonghund!



Min hund fick ögon oxå


Häromdagen fick jag världens roligaste leksak som heter Noisy Putty! Det är slime som låter som pruttar när man trycker ner den i burken, dörolig =D




I fredags fick jag en till t-shirt!! Bra det, för nu är Office tischan smutsig. Såhär ser den nya ut!!


Åååh den är helt fantastiskt fin! Gissa från vilken tv-serie den här leken (rock-paper-scissors-lizard-spock!) kommer ifrån?!

Nu ska vi se IceAge3 med födelsedagsbarnet Annica!

/Mätty



Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh där kom det fram, Jonas köper presenter som han själv vill ha! Smart!

2009-12-19 @ 21:07:57
URL: http://Vardagskommunikation.blogspot.com
Postat av: Anonym

Matilda! Jag skulle gärna se att du flyttade hem...omgående.



Jag har hört att Sthlm kommer explodera i typ februari...så då måste du flytta. KOM HEM!!!!!!



Det var SÅ kul att träffa dig, gillar ditt sällskap.



Puss påre



/Johanna...u know

2010-01-03 @ 08:57:55
URL: http://johannawistrom.blogspot.com
Postat av: Sanna

Big Bang Theory!!!!!!!!

2010-01-04 @ 23:14:34
Postat av: Anonym

Helvete! Saknar dig verkligen! vad skulle dom hem o göra? Röra om i grytan o röra upp saknaden. PÖSS

2010-01-14 @ 10:51:07
URL: http://johannawistrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0