BJURSÅS

Hej hej,

Nu har jag kommit hem från bjursås och ligger i sängen och känner mig spyfärdig efter att ha hetsätit ett maxmål. Totally worth it. Or was it.. Vi har haft jättefint väder alla dagar, verkligen sjukt tur. Tack annette för att du hade semester! Linus och Tina kom upp också, det var kul. Det visade sig att jag var en naturbegåvning på poker, trots att jag inte hade nån plan eller överhuvud taget aning om vad jag gjorde. Jaja, jag har inte så vansinnigt mycket att berätta, det var väldigt  väldigt skönt med semester och vi hade väldigt väldigt tur med vädret. Här kommer lite bilder:


Stugan på toppen.


Dubbla regnbågar var det. Och man kan skymta fölungarna som gick nedanför stugan.


Räkfrossa på verandan.



Darwin posar på Dössberget.


Darwin dåsar.


Vi plockade och RENSADE kantarell(molekyler)


Darre låg utmattad efter att försökt hålla ihop flocken när vi plockade svamp.


Darwin vart kissis varje morgon kl 4 så jag lyckades fånga en soluppgång.


Vi åkte till Rättvik och gick ut på långbryggan.


Gänget.


Tina och Linus.


Jag och Darwin.


Darwin och Mamma.


Darwin och Jag.


Rödvinsutsikt.

/ Fridas

Kommentarer
Postat av: Freddan

Dricka rödvin ur saftglas? :) Ni ser ut att ha haft det fantastiskt! Och vilken jävla päls Darwin har dragit på sig :D



Ses snart!

2009-07-20 @ 14:07:07
Postat av: Anonym

det ser förjävligt ut, kom till uppsala istället! (sorry science...) som hämd för att du inte är här har jag börjat läsa en ny blogg, som kanske kan vara den mest intressanta någonsin:

http://faunistik.wordpress.com/

read and enjoy.

2009-07-22 @ 11:28:53
Postat av: Mie

myspys! MEN kom tillbaka till storstan nu!

2009-07-22 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0