Buskvallen

I helgen har Jonas och jag varit i Martin och Hannas stuga! Den är fantastiskt fin och ligger mitt bland alla skidbackarna i Funäsdalen. Sammanfattningsvis har vi fiskat, byggt förråd, bestigit berg och druckit öl =)





Dom här stugorna såg vi under en promenad. Jag tycker det är så fint när det växer på husen!!






Upp till toppen av skidbacken via puckelpisten. Satans jobbigt, men värt det =)











Solnedgång efter kvällsfiske



Jag har tappat armarna.




Jonas var mycket dåligt förberedd för fjällvärlden, han hade inte ens (äger inte ens) stövlar med sig. Men han hängde inte läpp för det.

Dagens låt: Svennebanaaan, svennebanaaan, svenne baa-naa-haaaaaaaaan!

//Mät

Kommentarer
Postat av: Anonym

Appropå stövlar så ser du väldigt fjäll-chique ut i dina!

2009-07-21 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0