Den som inte tar bort luddet ska dö.

Mates!

I går var jag hos Ingo och drack vin och hon hade världens bästa bok som hette "Den som inte tar bort luddet ska dö". Den var fylld med roliga lappar som folk har hittat lite här och där och min favorit är skriven av en tjej på ett campus i england som är trött på att alla dricker av hennes mjölk om kvällarna (förlåt alla vuxna och pryda som läser här):

To: Whoever mistakenly thinks their name is also "Vanja"
From: Vanja

I drink straight from the bottle - a little something to bear in mind for next time.
Especially since, as we all know, I also suck a lot of dick


Jaja, sen gick vi till Kasha där Hanna var. Och sen gick vi på Snerikes. Sen gick jag hem alldeles försent och skulle upp till jobbet alldeles för tidigt. Men nu sitter jag här och äter kräftstjärtar direkt ur burken så jag har mirakulöst överlevet dagen utan allvarligare blessyrer.

På vägen hem igår ringde jag mattan och berättade varför sverige köpt in 19 miljoner doser av H1N1 vaccinet. Antar att mitt svar var väldigt övertygande.. jag undrar förresten varför matilda vägrar byta bilderna som jag tjatat på henne om. hon är inte lätt att ha en blogg tillsammans med!!!

/ Fridolina


Kommentarer
Postat av: Mie

haha sjukt rolig lapp! det bästa va .."as we all know.." :D

2009-07-12 @ 11:05:19
Postat av: Frida

haha jaa, inget att hymla med.

2009-07-12 @ 17:44:48
Postat av: Mat

Jag kommer inte ens ihåg vilka bilder vi skulle byta till!! Vilket innebär att vi måste ha en ny överläggning , haha

2009-07-14 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0