Hemma igen

Nu är jag hemma från väddö. Har blivit bortskämd med god mat och fint väder. Skönt att vara hemma i min ungkarlslya igen. Finns det nån kvinnlig motsvarighet till ungkarl? Ogift? Jag äter iaf makrill direkt ur burken till middag. Råkade somna när mamma lämnade av mig och vaknade nyss, så jag känner mig helt död. Darwin fick vara kvar på Väddö så det är lite tomt här hemma.

I morgon är jag ledig och sen jobbar jag i helgen. Ska försöka hinna träffa lite kompisar i helgen tänkte jag, sen åka till Stockholm nästa vecka och hänga lite med Mie. Viktigt.

/ Fofroridoda

Kommentarer
Postat av: Mie

jätte viktigt!! :)

2009-07-23 @ 21:05:25
Postat av: Matilda

Ungmö!

2009-07-24 @ 05:27:51
Postat av: e

På glasberget....

2009-08-18 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0