Lediga dagar

Man kan säga att jag haft helg nu och imorrn är det måndag. Det har varit två slappa dagar då jag lyssnat på hög musik, sovit aplänge, tagit en kort promenad till ica för att köpa kakor och sedan se film och äta kakor. Om ni inte har sett The Hangover redan, så gör det, den är fantastisk! Jonas har btw köpt en ny leksak, en jojo, som har sysselsatt mig under mina lediga dagar. Jag har glömt bort hur roligt det var med en jojo, jag har lärt mig en massa häftiga partytricks nu.





Det är ju egentligen värdelöst att lägga upp bilder på jojo-ing, men jag vet inte hur man lägger in en film!

Ikväll ska vi käka middag med Jeybut och se Iceage. Jag hoppas den är bra, jag tyckte 2:an var aptråkig. Valet stod mellan den eller Antichrist. Den sista vill jag verkligen se, men jag tror att jag skulle kissa på mig om jag såg en skräckfilm på bio.

Dagens låt! Straight up - Paula Abdul
/Matilda

Kommentarer
Postat av: Frida

Iceage var skitbra!!

2009-07-31 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0