Long time no bloggin'

Va vi har tagit bloggingsemester, hehe. Har väl inte gjort så överdrivet mycket sen sist dock. Har emigrerat till sthlm. I fredags vetetusan vad jag gjorde. I lördags gick vi en lång promenad och satt och fikade med ett par som hade en jätteful hund i tantolunden i en timme. De tyckte att Darre var så lugn och väluppfostrad, vilket säger mer om hur deras hund var än om Darwin, hehe. Sen kom Annette hit och vi drack vin och gick på Kellys där vi mötte upp elin och patric och tre tjejkompisar till annette, väldigt roligt vare. Annette sov här sen eftersom hon var oförmögen att ta sig hem, haha.

I söndags gick jag, darre och emma runt djurgårn och köpte godisremmar. GOTT. Igår, måndag, var jag, Linda, Emma och Matilda på grönan och jag åkte rollercoaster för första gångern i mitt liv, sjukt läbbit. Sen mötte vi upp Karin, Bea och Staffan och käkade på TGI Fridays vilket var fettigt och gott. Nu idag har jag varit i Jakan och hämtat hund och sen gått till Viksjö och hängt med min bästa kusin. Nu har jag just kommit tillbaka till Söderomstan och har lyckats äta en 100g chokladkaka precis innan matpolisen kommer hem. Ska röja spåren nu.


Jag och Annette på väg till stan i lördags.


Hemlisar på g.


Gerorge Clooney och Jonas Gardell var där.


Haha nån random människa ville fota oss. Med våran kamera. Jaja. Jag försöker inte vara med på bild, gick väl sådär.. Min blick är ganska intensiv medans annettes är mer... slapp.


/Fridis

Kommentarer
Postat av: mamker

Hmm.... Söder om sta´n??? Matpolisen? Har du lagt ner projektet att försöka göra bilden lite ljusare?

2009-07-07 @ 17:07:56
Postat av: annette

hehehhe ahh vilka bilder, viiiiilka minnen

2009-07-07 @ 22:42:03
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0