Meningslöst surfande

Inatt ska jag jobba, vilket innebär att jag borde sova nu. Jag har aldrig problem med att sova på morgonen eller att somna mitt på dagen men just idag när jag ska jobba natt så verkar det vara problem att sova överhuvudtaget. Kanhända att jag är lite pirrig. Iaf så har jag ägnat större delen av morgonen åt att surfa efter hästar, stugor i fjällen, stora bilar och resor...Det är ett alldeles ypperligt tidsfördriv.



Chevrolet Silverado - 2.7 mille





www.piscatus.com
Friesermule! =D



Den här bilden är skrämmande lik Tosca, eller hur? Frida hittade den på nån hästannons-sida för ett tag sen.

Hahaha, nu är det PINGU på teve!
Gottago! /Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

kioska. jag såg en häst i bjursås som såg ut som henne också. underbar friesermule, jag vill lukta på den!!!

2009-07-23 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0