Out of the dark, into the light

Åh va skönt det är att ha jobbhelgen avklarad, det var tråkigt för vi var bara inne och gjorde inte mycket alls och då står tiden stilla, vojne vojne. Nu sitter jag och är jättejättesur för att Emma har lurat mig att skaffa en film som Zach Braff är med i men han är inte alls med!! Han har inte ens gjort nån ny film ser jag nu på imdb. Jag kommer att ge igen, Emma. Var så säker. Istället lyssnar jag på Falco - Out Of The Dark. Sjukt bra. Varför är tyska sexigt? Det är det väl egentligen inte? Denhär låten är tysk och men sexig. HAHA där fick jag nytta av genomstruket för första gången i mitt liv! Såhär sjunger jag nu:



/ Frida


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Bonnie bonnie!

2009-07-12 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0