Paj vare här.

Nu har jag kommit tillbaka till uppsala. Det var lite misär (bakis, dyngsur,gårdagens smink,  tandvärk, nerspilld med kaffe, tunga väskor) ett tag på vägen men det redde upp sig. Träffade en snäll tant i väntan på tåget som tyckte att jag var sååå trevlig och frågade om jag jobbade inom vården. Delvis sa jag och då sa hon att det verkligen märktes. Gulligt :)

När jag kom hem köpte jag lite material till två pajer som blev tre. Två köttfärspajer och en västerbottensost-rödlök-broccolipaj. Sitter och äten den senare nu med tzatziki och ruccola. Lyxigt värre. Är lite dizzy av citodon men har åtminstone inte tandvärk längre.

Igår var och Mie ute och drack öl på söder med Malin och några andra från uppsala. Träffade många festliga människor för att använda Mies ord, haha.


Darwin och jag gick runt trekanten igår. Jättefint där.


Ledinallsång i väntan på tuben med okänd karl.


Jag och Darre åkte till Viksjö och hälsade på Annette.


Nä nu ska jag gå ut med Darran en gång till och sen tvätta mig och gå och sova.

/Fridis

Kommentarer
Postat av: Mie

Det där var verkligen festligt!! :)

2009-07-09 @ 22:16:39
Postat av: Matilda

Haha, Darre vill hoppa i plurret =)

2009-07-09 @ 23:04:46
Postat av: jonas gardell

åå västerbottenostpaj! mumsigt de lät. Får göra de om 7 månader när mina laxgrytor o kycklinggrytor som ja gjorde imorse är uppätna :)

2009-07-10 @ 11:23:25
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0