Proud rider of Jetline

Idag har jag varit på Grönan med bl.a. Frida! Vi åkte både Kvasten och bergodalbanan Jetline! Givetvis köpte vi ett kort från Jetline, hahaha, Frida blev hilarious



I helgen ska jag, Jonas, Martin och Hanna åka till fjällen och fiska. Det ser jag fram emot. Jag har t.o.m. köpt ett par rediga handskar på Clas Ohlson så jag kan ta i alla fiskskrällen som jag ska fånga! Det är kul att fiska, men inte att lukta, äta, eller ta i fisk. Hoppas det finns några hungriga katter där.

Förresten! I fredags var Martin och Hanna här, jag bjöd dom på en storslagen middag MED efterätt. Och jag fick presenter!! En sodastream!! Dessutom fick jag en ponny! Dock inte en prickig, men den går an.



Det följde med en hästskötare också, bra när jag är på jobbet:



/Matilda


Kommentarer
Postat av: Fri

avslappnad tjej.. men det var kul. i efterhand.

2009-07-07 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0