Charlie bit me.

Tänkte bara säga hej. Eftersom matilda är så dålig på att blogga så måste jag upprätthålla kommersen här, vi har  nämligen nytt besöksrekord på bloggen!! YEAH! Matilda har flyttat till Sthlm idag och har suttit på en buss i 10 timmar med internet och dator och har alltså inte lyckat posta en rad här, Im impressed. Or am I?

Själv är jag hög (låg?) på citodon och har haft Hanna och Jenna här på lite spritdrickning. Jag är alkoholfri dock. Jobb i morgon också. Det blev en intensiv jobbhelg dethär, jag skulle bara jobba 4h per dag men utökade det eftersom Darre skulle bort och då är det lika bra att passa på. Dethär skrev jag i förra inlägget känner jag nu. CAN'T STRESS IT ENOUGH. Jag jobbar i helgen. Alla är med på det nu hoppas jag.


Hehe pojken jag jobbar med vart arg på mig igår och tog en tugga.

/ Fri

Kommentarer
Postat av: e

Stackars Fridas arm, och stackars Fridas mun.

2009-06-07 @ 00:10:27
Postat av: Princess Consuela Bananhamock

hahah men guuud, stäm familjen! =)

Ha t-shirt på dig idag så det demonstrativt syns!

2009-06-07 @ 09:46:08
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: mamker

Du får väl va´ snäll mot honom så han inte äter upp dig. Hoppas munnen blir bättre nu så du kan bita tillbaka.

2009-06-07 @ 12:59:28
Postat av: Emma

Berätta nu sanningen. Vad gjorde du som gjorde pojken så arg? Bytte du ut hans råtta mot Darres eller? Jag skulle iaf bita dig då jag med.

2009-06-07 @ 15:19:01
URL: http://emmawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0