Datordöd

Igår var Maja, Karin och Hanna från klassen här och drack vin. Jag passade på att välta ut ett fullt glas rödvin i min laptop som nu är död. Så, jag åkte och köpte en ny idag, haha. Klarar inte en dag utan dator. Tentan gick nog ok hoppas jag, så nu har jag haft sommarlov hela dagen. i morgon och i helgen är det extrajobb för hela slantis, och sen börjar exjobbet. Har en hel del att ordna med innan, så det blir fullt upp. Jobbar 15 dagar i rad nu. Partey. Nu ska jag ladda ner spotify.



Typ såhär ser min nya lappy ut.


Hej hej.

/F


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att höra att du är back on track igen.

2009-06-05 @ 06:24:11
Postat av: Anonym

snygg!

2009-06-06 @ 13:29:40
URL: http://alisabegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0