En bra början, ett jobbigt slut

Dagen började som min fyndiga rubrik säger; bra. Jag har haft sovmorgon då jag jobbat eftermiddag, det var verkligen hur skönt som helst! Pappsen som är och hälsar på sin käresta i Uppsala kom även förbi imorse och överlämnade Junior som har varit hos honom på kollo i två veckor. Det var kul att återse den lille sprätten, nu måste jag bara kanin-skydda lägenheten så han inte kostar oss lika mycket pengar som vid flytten från Umeå.......

Sen blev det jobbigt. Var inget roligt alls med att åka och jobba när pappen var här och dagens jobbpass fick mig att känna mig som världens mest inkompetenta sjuksköterska. Jag ska verkligen försöka komma ihåg om 10 år, hur det var att vara nybakad för det kan verkligen vara förjävla jobbigt.

Kom nyss hem, nu ska jag sova för imorrn ska jag upp 5.


Jippi Ka Yay Motherfucker
/Matilda

Kommentarer
Postat av: annica

jag känner precis som du, ofta. dessa två veckor hade lika gärna kunnat vara två dagar.. "bitar som har fallit på plats"? nej.

uppmuntrande? nej, men kärlek till dig!

2009-06-18 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0