En midsommarnattsdröm.

Åh jag vaknade precis, har sovit lite och drömde att jag skulle köra 42an till Matfors men körde fel och körde 41ans rutt. Mycket svårt, men en gammal specifik matforsbo (jag tänker inte skriva här vem det var, för jag är säker på att han är en sån som googlar sig själv rätt ofta) var duktig nog att berätta för mig hur jag skulle göra.

Midsommar var fint, jag och Matilda gick runt vinterviken i jättefint väder och till en liten djurpark  i Aspudden där grisen Hedwig med stångad av en get i rumpan när hon låg och sov på getens hö. Det var priceless. Matilda tog några kort, lägg upp på killingen som var mindre än Darwin. På eftermiddagen åkte vi till Elin och Patric på fest. Mie kom också.

Och i lördags var jag på dejt.





/ Fridovic.

Kommentarer
Postat av: Mat

mm vad det är gott med öl!

2009-06-22 @ 19:34:54
Postat av: elin

Dejt?

2009-06-23 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0