Fem liter vin, javisst.

Idag har jag äntligen blivit registrerad på exjobbet på uni, koordinatorn har varit ett hatobjekt i en vecka. En riktig ragata helt enkelt. Tur att jag har överlistat systemet och inte behöver räkna bort den veckan jag faktiskt varit där, tänker inte avslöja min briljans, men 1-0 till mig. Eller ja, 1-1 kan vi väl säga.

Åkte ner på stan efter jobbet och köpte en väska och vin. Behöver en vettig väska, typ träningsväska. Inte för att jag planerar att träna men det är bra att han när man åker bort en helg och så. Är trött på valborgsväskan som jag fyndade i ekonomikumparken. Den håller liksom inte måttet. Dessutom såg jag min granne, en 80årig gubbe, som hade en exakt likadan.. Jag ska rentav ta ett posingkort med väskan! Just det, råkade också köpa 5 liter vin. Tänkte att det var 1.5 liter i en bib, men ikke. Tur att jag har 4 dagar på raken på mig att ta mig an de 5 litrarna. Här är mitt vinschema, haha:

Onsdag: med Hanna och Ebba
Torsdag: ut med Mie
Fredag: Midsommarfir
Lördag: Picknick i skärgården


ok, det var ingen fantastisk bild, men man kan ana lite väska, hehe.

/ Fridus


Kommentarer
Postat av: annette

varför kan ja inte kommentera längre för? hmm

2009-06-17 @ 10:56:51
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: annette

jo nu gick de visst... skrev ett förut vet inte om du fick de... men om äppelgrejjen. de är typ som en pepparkaksform. får ta en bild påt sen =)

2009-06-17 @ 10:57:34
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Annette

jag orkade inte prata, men tack för erbjudandet. somnade av ren utmattning sen. måste fått nån slags panikångest attack :/

2009-06-18 @ 13:16:51
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0