FINAL FINAL EXAM! EVER!!

I morgon är min final final exam helt enkelt. Har ägnat dagen åt tandläkarbesök och plugg. Tandläkarbesöket var läbbigt, jag hatar verkligen att ta sprutor i munnen, ser bara framför mig hur de råkar sticka nålen genom kinden, det borde inte vara helt omöjligt att det sker. Jaja, tanden var illa däran och han ordnade det provisoriskt. Provisoriskt för 900 kronor. Ser fram emot den eventuella rotfyllningen i augusti. För övrigt känns det ganska bra inför i morgon, jag har pluggat rätt mycket faktiskt. Håller på att läsa igenom alla mina anteckningar nu, har kommit halvvägs. Sen ska jag läsa igenom 2 tentor igen och efter det sovning. Tyvärr tog mina alvedon just slut så vi får se hur det blir med sovning, har fortfarande en härlig ihållande tandvärk, trots att jag fick medisssin, hehe.


Darwin har ett nytt favoritställe, här kan han hjälpa mig att plugga.
Då och då får man en råtta i huvudet när man ligger nedanför och läser.


Åhh.

Just det, jag har två bekymmer mindre i livet nu. Jag har fått tag i en alla tiders dagmatte OCH jag får hyra lägenheten året ut. Skulle egentligen bara få hyra den tom augusti. Så det var välli goda nyheter.

Nej, nu ska jag läsa lite om evolution of virulence. Jippi.

/ Frisse


Kommentarer
Postat av: Tiara

ååå va fin han är!

2009-06-02 @ 22:26:00
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: F

Det största av lycka till då! :D



Darre ÄR kung!

2009-06-02 @ 22:40:37
Postat av: Emma

Snuskråttan vill man ju gärna inte ha i huvudet.



Skönt att se att Darre är hemma igen!

2009-06-03 @ 08:04:38
URL: http://emmawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0