Joråsatt, vi har ny design...

Idag (också) var en jobbig dag på jobbet då jag än en gång fick känna mig dålig. Det var nästan så att jag började gråta inne i läkemedelsrummet, haha, detta måste vända snart. Ringde både Frida och Jonas efter jag gick från jobbet och då kändes det bättre. Allra bäst kändes det då Jonas kom hem, med både blommor OCH choklad! =D So cool and thoughtful! Hahah





Midsommar var mycket trevligt förresten, inte nog med att min bästiz var på visit, vi blev även bjudna på en sjukt god grillmiddag hos E & P inklusive efterätt! På dagen tog Frida och jag en prommis och besökte det lokala zoo:t, där bl.a. den här fanns:









För er som inte märkt det; vi har ny design! Joo, det är sant. Det är flickfotografen Jonas som tagit alla fina bilder. Det blev totalt 300 tagna och vi verkar ha problem med att bestämma oss för vilka som ska vara längst upp på sidan. Men det är ju bra på ett sätt, för då kommer dom förnyas hela tiden =)

So long!
/Matilda

Kommentarer
Postat av: Fri

flickfotografen, hahaha. så sant, så sant. tur att vi inte köpte hans knäppuppentillknappsnack. vi hade nog känt oss smutsiga idag. iallafall jag.

2009-06-24 @ 20:38:41
Postat av: Emma

Aldrig roligt att vara nära till gråt på jobbet, specilöt inte när man är ny. Jag stängde in mig i vilorummet en gång och grät. I Ljusdal grät jag nog minst en ggn i veckan.



Annars verkar det inte gå någon nöd på Norrlänningen i storstan !

2009-06-25 @ 07:14:30
URL: http://emmawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0