Lata dagar

Det är lite som semester för mig nu! Skolan är slut, planten är i backen! Idag har jag, förutom att lata mig i solen, shoppat en klänning för examensmiddagen som vi ska ha på onsdag. Har även shoppat en telefon till mig själv..... Tänkte först köpa en Ipod, min är ju trasig och istället använder jag en CD-spelare. Eller freestyle eller vad det nu kallas. Hursomhelst så är det förjävla antikt att ha en sån och eftersom jag är i stort behov av både en mobil och en mp3 spelare, så blev det en sån här, nokia 8500:



Den är jättebra. Och dyyyr. Framförallt dyr. Jag är less på billiga skitmobiler nu, så snåljåpen i mig fick hålla tyst.



_________________________________________________________________________________________

Igår och idag har det varit jättefint väder, Annica och jag har latat oss i solen, ätit jordgubbar och glass och druckit läskeblask. Kan inte bli bättre!!




Jag flyttar ju som bekant till Sthlm och Jonas snart, närmare bestämt på lördag. Kändes på riktigt först när jag skulle boka biljetten ner, endast enkel väg! Jag min feta klantskalle har inte tänkt på att boka i tid heller. Alla flyg är fullbokade, så jag får istället sitta i en trång buss i 10 timmar ner. Meeen jag har ju min telefon som ska stå för underhållningen. Datorn är även fylld med Family Guy och Office, så det borde få bort endel av tristessen!

En annan klantig grej jag har gjort förutom att inte boka flyg i tid, är att ha tappat bort en av nycklarna till våran lägga. Det kostar mig nu 770 kr. Inte så farligt iofs. Nåt som däremot kommer kosta mig, är Juniors gnagande av tapeter och lister. Ajajaj. Min kvartersvärd kommer på torsdag och ska besikta lägenheten. Hoppas farsan är här då och kan överklaga hela grejen. Jag kommer i alla fall lämpa över Junior till kusin som även är grannen, samt dölja alla spår av Junior.

Avslutningsvis vill jag visa er en bild som är på blogg.se's startsida. Alltid när jag har sett en bild eller en film som jag blitt rädd för så vill jag visa den för andra. Så att jag inte är ensam om att tänka på den. ENJOY:



Okej, den kanske inte var så läskig. Men tänk om den människan skulle komma ut ur garderoben på natten...eller under sängen...eller bakom duschdraperiet...eller stå i ett rum som du är på väg att gå in i.................

Sweet dreams! /Matilda

Kommentarer
Postat av: Fri

va lyxigt fik du har! nu blev jag sugen på mackor också. kanske ska fira att det är sommarlov och lyxa till det med att köpa bröd i morgon, haha. DONT GO NUTS nu frida.

2009-06-02 @ 15:35:18
Postat av: Matilda

Anledningen till jordgubbarna, läsken, glassen, brödet och salamiosten är ett presentkort som jag fick av Marie och hennes fina föräldrar! Presentkortet var fyllt med stålars och gällde på COOP! Leve presentkort på mataffärer =D

2009-06-02 @ 15:48:38
Postat av: Ida

söt blogg du har :)

2009-06-12 @ 15:15:16
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Esme

Varje gång du ser en bild du blir rädd av måste du visa den för andra, haha. Du har inte förändrats mycket på 3 år alltså... Som du skrämde mig med bilden i mobilen på jobbet... när jag bokstavligen gick upp i taket av rädsla och ylade som skjuten... hahaha =) =D =D

2012-08-05 @ 00:45:09
URL: http://positivinspiration.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0