Oh Jenny don't be hasty.

Måndag igen. Jag vill inte vara så förjävlig och positiv, men jag vaknade innan alarmet ringde och var jättepigg. Var en bra dag på jobbet och sen gick jag och shoppade lite. Köpte ett par tjusiga 3/4 chinos som nog är snäppet förstora så jag borde byta dem. Fick välja mellan en strl för stor eller en för liten och för liten verkar bara jobbigt, hehe. Men nu har jag insett att rätt storlek kanske är the way to go.


Förra helgen drack jag läsk och det var fint väder.


Paolo Nutini - Jenny don't be hasty är definitivt dagens låt!

/ Fridog

Kommentarer
Postat av: Mat

Vilken snygg bild! Och konkret sammanfattning av helgen.

2009-06-29 @ 22:55:20
Postat av: Emma

Undra om du blandar lila goda drinkar som mig 50/50 med vatten och Cola. En ny favorit. Jag dör snart av allt socker.

2009-06-30 @ 08:14:00
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Fri

hehe naaa, jag föredrar att dricka läsk rent

2009-06-30 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0