RELEEEAAASE MEEE

Idag var jag och kollade lite på stan efter jobbet. Det var rea överallt så väldigt knapert utbud. Dagens favoritaffär blev Holmlunds för de spelade Oh Laura och Belle & Sebastian när jag var där. Jag var lyckades inte köpa nåt. Eller jo, 6 tennisbollar till Darwin, mitt Clinique ansiktsvatten, en lotion, batterier, köksgrejer och pajmaterial. Inget godis. Okejdå.. och godis. Darwin har åkt till Väddö och jag är gräsis i helgen, hehe. Men jag ska jobba så det går väl an ändå antar jag. Ganska skönt att slippa skitig och blöt Darre när man just städat lägenheten som jag gjort nu. Och tvättat! Bloody brilliant.


HEJ DE E DARWIN.

/ Fridzter


Kommentarer
Postat av: Emma

"jag handlade inget... Bara de de de de de"

he he

2009-06-13 @ 07:13:04
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Frida

och ett par skor kom jag på också, haha.

2009-06-13 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0