Sunny day!

Vad kul det är att se att vi haft så få läsare de senaste dagarna, det är faktiskt sagt helt utan ironi, det betyder ju bara att ni tar vara på soooooleeen!

Det har varit en mycket bra helg hittills! I fredags mötte vi upp E & P och min kära vän Jeybut med sin andra hälft, för några öl på söder =)









På väg hem spelade rebellen Robert i Slussen. Jag vart ganska full och emotionell, minst sagt, och började nästan gråta när dom spelade. På tuben hem styrde jag även upp "Ja må hon leva" för ett födelsedags "barn". Min besvikelse var stor när jag upptäckte att det bara var jag och hennes kompisar som sjöng med, och inte alla i vagnen. Hmm.

Vi har hunnit med en massa idag; solat och badat (det senare har iaf jag gjort, Elin och Jonas visade sig vara den värsta sortens badkrukor) bakat och ätit rabarberpaj, shoppat en fin klänning åt mig och druckit drinkar och käkat mat på TGI Friday's! Nu ska jag övertyga Jonas om att vi ska se Slumdog Millionaire =)



/Matilda

Kommentarer
Postat av: Fri

din dag verkar varit hårfint bättre än min. slumdog är bra, hoppas han gick med på att se den. om du ser den kommer du fatta skämtet som michael och holly gör på ett av de sista officeavsnitten, haha. jag såg just klart the life of david gale, galet spännande på slutet, nu kan jag inte sova!

2009-06-27 @ 23:07:51
Postat av: Free

jag trodde att hon med dragspelet var du!

2009-06-28 @ 08:44:24
Postat av: Matilda

Hahahaha, jaa fan, det ser ut så =D Minus lugg!

2009-06-28 @ 11:01:21
Postat av: Anonym

Å vad mysigt det ser ut. SÅ himla ledsen att jag inte kunde vara med:(

/Anna

2009-06-28 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0