Walking on the moon



Oj vad jag längtar tillbaks till den kvällen!


Igår kom vi tillbaks till Stockholm från Umeå. Det var ett jävla jobb med packning och städning, men tillslut blev det klart. Skönt att ha alla grejor på samma ställe! Helgen har förövrigt gått i skräpmatens tecken. Fredag = hamburgare, lördag = pizza, söndag = korv med mos från statoil. Som tilltugg i bilen har vi haft loads av godis, 2 chipspåsar, chokladkakor och läskeblask. Hm.

På torsdag kommer Frida och Darre hit och stannar enda tills på lördag! Då ska vi (Jonas) styla bloggen, det blir en jädra skräll! På onsdag kommer en till efterlängtad lite skrutt, nämligen Junior! Det finns ingen som är gladare för det än Jonas =)



Det här var helt klar helgens låt:
Hepp!
/Matilda

Kommentarer
Postat av: Frida

Flygande kaninen! Ok, så vi är välkomna redan på torsdag, trevligt. Hoppas du har kvar ditt linne så kan vi göra våra tröjor finally. Darre och Junior kommer att bli goda vänner tror jag. Jag har berättat för Darre att kaniner behöver plenty of exercise så han har lovat att jaga Junior hela helgen och skälla mycket.

2009-06-16 @ 07:15:31
Postat av: Junijår

Ni är inte välkomna =S

2009-06-16 @ 18:07:38
Postat av: Annica

Åh, Junior in action! Och ÅH, promenera-hem-från-examensmiddagen-låten! Jag vill också hälsa på.

2009-06-17 @ 08:52:19
Postat av: Matilda

Annica, jag saknar dig mer och mer för varje dag som går - kom hit!!

2009-06-17 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0