Examen!

Vi har haft besöksrekord och jag har inte producerat ett enda inlägg under den tiden, jag hoppas verkligen att det inte har nåt med varann att göra!

Under de senaste dagarna har jag hunnit...



...besikta lägenheten och fått en räkning på 6600 för skadorna. Eftersom jag känner tapetseraren på bilden ovan så sparade jag in 3 papp....=)










...haft världens roligaste examensfest, med världens finaste, roligaste, gladaste sjuksköterskor!!









...TAGIT EXAMEN! =D


Nu är jag i Stockholm och har gjort min första dag på BB på Karolinska. Det är sjukt mycket mer att göra än vad jag beräknat, man kan säga att jag underskattat grejen att jobba på BB. Det verkar roligt iaf, men jag är skitapåmig-nervös. Att lämna Umeå var också jobbigare än beräknat. Fredag kväll spenderades till att gråta och gråta och ringa till pappa och gråta lite till. Efter mycket självömkan känns det bättre! Jonas muntrade upp mig med mitt favoritgodis från staterna, nu ska jag mula i mig det och läsa på om hur man blir en bra baborschka.



//Mat

Kommentarer
Postat av: Frida

hurruu, va många killar du hade i din klass. trodde bara du gick med tjejer eftersom jag är så full av fördomar.

2009-06-08 @ 21:56:32
Postat av: Frida igen

vad ska andelampan på broschen symbolisera?

2009-06-08 @ 21:59:33
Postat av: mamker

Reagerade också på alla kostymklädda herrar. JÄTTEGRATTIS till examen. Känner mig bara lite för gammal för att behöva konsultera dig på BB. Du får övergå till demensvård så kanske våra vägar möts - om jag kommer ihåg dig då :-)

2009-06-08 @ 22:01:33
Postat av: Matilda

Hahaha, tack Kerstin, vad rolig du är =D

2009-06-08 @ 23:01:45
Postat av: Emma

Shit va duktig du är. Jag har lite svårt att förstå att du är klar. I min värld läser du fortfarande Omvårdnad A i Övik... Undra om det är något jag försöker förtränga - så som att tiden bara rinner förbi eller nått.

2009-06-09 @ 06:33:44
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Freddis

Grattis till examen Matilda!! :D

2009-06-10 @ 10:55:13
Postat av: annette

Grattis :) själv börjar min resa nu.... aja, de ska bli kul =)

2009-06-10 @ 16:43:58
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Mat

Tack Freddis!!

Anette, ska du läsa t syrra, eller wut?! =)

2009-06-10 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0