Arbeit macht frei.

Nu har jag varit i matfors på lite 60års fir, det var nämligen papsens tur i år. Hela dagen var kanon, vi fick en assignment av pappa att bygga en hässja från scratch, och det gjorde vi! Tyvärr fotade jag den inte när den tillslut blev klar. Men ungefär såhär såg det ut:


Calle och Tilde hjälpte till.


Skalning av pinnar.


Linus på linjen.


Teambuildningaktiviteten i sitt slutskede.

Nu är jag hemma i Uppsala igen i alla fall, och det känns väldigt skönt. Ska fira med lite plugg tänkte jag. Började plugga i ungefär 3 minuter, sen kom jag på att bloggningen var mycket viktigare.

/ Fri

Kommentarer
Postat av: Mat

Bloggen, framför allt!

2009-05-24 @ 18:07:52
Postat av: Annette

haha var du i sundsvall över dagen bara? runt hörnet...

2009-05-24 @ 21:29:58
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Annette

förresten så var det första gången jag såg Tilde nu! och calle har jag bara sett en gång och det var på sigges fest och då var calle typ knappt ett år! stora fina barn har de blivit ser ja.

2009-05-24 @ 21:34:04
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Fri

hehe neej, jag var i sunnis torsdag och fredag. ja, alla barnen blir stora, och snabbt går det. amanda tar väl studenten snart?

2009-05-25 @ 00:09:31
Postat av: Annette

Ja snart!! skrämmande! Att inte tala om Carola! snart ikapp mig i ålder

2009-05-25 @ 18:52:22
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0