Bloggen för inbördes beundran.

Jag har kommit på att dethär verkligen är en blogg för inbördes beundran, haha. Därför ska narcissistfrida hylla sin fantastiskhet och otroliga driftighet i detta inlägg!!

Idag har jag varit effektiv för en gångs skull. Det började med föreläsning om något obegripligt som vanligt. Sedan började jag ordna med min kandidatexamen som det visade sig att jag måste ta ut innan jag börjar med exjobbet, vilket börjar bli lite brådis. Jag har också spikat när jag ska börja med exjobbet. Vet inte om jag skrivit var jag ska vara? Jag ska börja på ett labb på Department of Medical Sciences, Autoimmunity på akademiska sjukhuset där man studerar Autoimmune Polyendocrine Syndrome type 1 (APS-1) och Addison's disease. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning :)

Sen har jag börjat kolla på Darreprojektet i sommar, han vill ju inte vara hemma ensam hela dagarna. Dessutom har jag jobbat. Finns ingen hejd på min effektivitet! Nu är det färjan och jag ska KANSKE plugga lite, då är det fan världsrekordsvarning i duktighet.


Fantastisk tjej.

Over and out.

/ Fri

Kommentarer
Postat av: Annette

Du är så duktig så! lite blåsfisk varning på bilden =)

2009-05-18 @ 21:16:47
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0