Cathy, Lisa, Mary-Beth your brother is the pretty one.

Här vare plugg. På onsdag har jag min sista tenta NÅGONSIN. Ungefär. Är ändå lika omotiverad som vanligt. Idag har det varit seminarium och sen iväg på möte på jobbet. Nu ska jag försöka plugga lite. Min dagmatte hörde av sig idag också, hon hade fått jobb den lilla jäveln så nu har jag ingen dagmatte åt Darre i sommar. Tur att Emma kommer hit i morgon så vi kan sätta upp lappar, haha.


Denhär tjockisen traskade omkring nedanför min ballis häromdagen och retade upp Darwin ORDENTLIGT.

Peace out.

Frida



Kommentarer
Postat av: mamker

Sista tenta NÅGONSIN,ungefär ????

Lite upploppskänsla måste det ju ge i alla fall.

Du är fantastisk.

2009-05-27 @ 19:50:33
Postat av: Emma

Jag kan ta med mig en bunt med lappar när jag tar och gör comeback i Stadsskogen :)



Seadn ska jag sitta tyst som en mus och inte störa i pluggandet. Finns en risk att jag somnar stående i ett hörn efter en natt på soffan (min kära mor snarkade i natt, undra om det berodde på vinet).

2009-05-28 @ 08:55:57
URL: http://emmawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0