Champagne i sandalen.

Valborg igår alltså. Jag somnade på Hannas soffa kl 19 när vi skulle hem och vända, sen somnade jag av ren utmattning kl 20 på en madrass på golvet där vi grillade så jag cyklade hem och sov i 12 timmar istället för att gå vidare, gammal och vis som jag är.


Hanna förför mig på kvalborg.


Våffel och champagnefrukost på valborgsmorgonen hos Hanna.


Lika trångt som vanligt i ekonomikumparken.


CHEERS!!!


Ebba visar upp sig från sin bästa vinkel.


Jenna tog en liten lur på ett väl utvalt ställe.


Ingo tog en tugga av puddingen Johan på champagnegaloppen, hehe.

Jag har champagne i hela håret och öl i hela väskan som jag för övrigt fyndade i ekonomikumparken igår. Necessär ingick! Känner mig tveksamt inställd till att öppna den nu, för jag anar att alla mina tillhörigheter inte finns däri..

/ Fridos

 

Kommentarer
Postat av: Mat

Hahahha, glädjs med mig nu!!!

2009-05-01 @ 12:03:54
Postat av: Freddan

Du är också snygg, Frido!

2009-05-01 @ 12:41:09
Postat av: Annette

hehehhe du verkar ha varit lika samlad som jag under valborg.

2009-05-01 @ 16:24:30
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0