Happening i Hörnefors

Igår var jag med Annica i Hörnefors, Umeås svar på Matfors. Där bor min vän Lina, hennes tilltänkta man, deras son Alfred och 3997 andra personer. Vi blev bjudna på grillat, vin och morotskaka!! Jag glömde heeelt bort mitt löfte till mig själv att inte äta något onyttigt på ett tag, när Lina bar in morotskakan.



Glasögonormar on their way till Hörnefors



Fågelmamman



Alfred och jag knyter kontakt



Dom har både uterum, altan OCH balkong!!



Alfred visar upp en anledning till att jag inte är sugen på att skaffa en unge.
Lina verkar dock ta det hela med ro



Givetvis så missade jag och Annica sista bussen hem till Umeå, men det löste sig genom ett billigare färdsätt:




Det fungerade faktiskt, vi fick skjuts med en ung sotarpojk som kört ända från Ljusdal. Jag var livrädd hela vägen då han svajjade på i 150 knyck. Att fota under färden gick inte, jag hade fullt upp med att kontrollera att mitt säkerhetsbälte satt som det skulle. Men vi åkte iaf gratis åt båda håll och sparade på så sätt 70 spänn!!

Ikväll blir det picknick!

/Mat

Kommentarer
Postat av: Emma

Åka bil med en Ljusdaling? Fan Matilda har jag inte lärt dig nått?! ;)

2009-05-01 @ 11:56:53
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Frida

fyfan du har fått en kommentar men inte jag!!!!

2009-05-01 @ 11:58:40
Postat av: Freddan

Fan vad snygg du är Matilda!

2009-05-01 @ 12:40:30
Postat av: Mat

Tack Freddan, du är banne mig inte pjåkig du heller!

2009-05-02 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0