Kevlar är fem gånger vikttåligare än stål och väger väldigt lite.

Igår gick joinade jag Hanna och några till på nationsrunda. Det innebär att man går på alla nationer och dricker en öl på varje (-> 13 öl). Jag gjorde inte det för jag ska jobba idag, men några öl hann jag med. När tiden vart knapp så blev det shots istället för kunna återgå till game planen, men strategiskt nog hoppade jag över dessa.


Glada gänget shottar Minttu.

På vägen hem cyklade jag förbi flustret och hejade på Emma och lät henne laga min cykel, haha. Sen fick hon återvända, oljig och jävlig och jag kunde åka hem och sova :) Nu ska jag göra mig redo för jobb.

/ Frojd 

Kommentarer
Postat av: Emma

okejdåååå... är man omnämd ska man tydligen kommentera (ett tips till alla andra, Mat och Fri blir så sjukt arga annars).



Att jag var oljgt om händerna hade jag glömt. Jag hoppas verkligen att jag kleta ner någon äcklig karl.



Nu åker min granne iväg - hon använder mer koppling än någon annan! Tjing!

2009-05-18 @ 05:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0