Nyponsoppa och keso.

Nu äter jag den vinnande kombon nyponsoppa och keso till frukost. Kommer ihåg vilka cravings jag hade efter nypis när jag var i Australien. Nyponsoppa, Kaviar och Polly. Som tur var kom mamma till undsättning med en resväska full med dessa saker. Those were the days.

I morse vaknade jag av att jag var dunderförkyld. Jättekul eftersom jag har sett fram emot att vara i Stockholm i helgen och har grandiosa planer. Duschade av ungefär 20% av förkylningen, får se hur det känns efter skolan. Jag vet vem som har smittat mig och jag är jävligt arg på dig nu Crystal Skull.


Frukost och lite av mitt ben.


/Frida


Kommentarer
Postat av: Emma

Ahhh nakenschock!

2009-05-09 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0