O eviga ungdom, mitt hjärta är ditt!

Gårdagens grillfest hade allt! Roliga och glada människor, öl, en massa grillkäk, musik o lite allsång! Mina öl fem öl tog dock slut alldeles för snabbt, men det löste Anna och jag genom att besöka närlivset för inköp av folköl. Det var nog ett bra drag med det inköpet istället för att vingla hem på cykeln och hämta mer systemöl. Anna ska förresten flytta till Uppsala till sommaren, det gillar vi!!




Alla möjliga grejer grillades och en riktig stjärna i klassen bjussade även alla på bananer med choklad i!



Jag och Anna i posen som tydligen kallas "kattstjärt" hahahah



En riktig kvinna behärskar konsten att dricka öl med händerna fria.


Jag fick lite karaokeabstinens under kvällen, men jag hoppas att det avhjälps när jag kommer till Stockholm där jag hört det ryktas om ett Rockband 2?!!

Nu - plugg resten av dagen.
/Mat


Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt första besök, hoppas att jag gör rätt nu bara. Ser ju mycket bra ut det här tycker jag! Du har gjort en mycket bra sammanfattning av en lyckad dag. Dessutom känns det skönt att veta att jag är klassad som en riktig kvinna:)

2009-05-03 @ 20:49:32
Postat av: Fri

Alltså, jag och min kusin är mäkta imponerade över gapmöjligheten på dendär kvinnan. Vi får munsår bara att att titta på bilden.

2009-05-03 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0