Plantsättar-bränna

Jaa, det är bara att ställa in er på att alla inlägg från min sida den kommande vecka enbart eller i alla fall övervägande kommer handla om skog, plant, markberedning, gnäll, myggbett, ont i kroppen, brännskador, rader som inte syns osv. Det är ju vad mitt liv består av nu!!

Idag tänkte jag avhandla det här med brännskador. Brännskada är väl kanske att ta i, men det känns så =D. Det säger kanske sig självt att om man står på ett kalhygge i gassande sol mellan 8-15, då bör man ha mer på överkroppen än ett linne för att inte brännskada sig. Det var i allafall vad jag hade på mig idag, vilket resulterat i en fin och smärtsam röd färg på axlar, armar, rygg men framförallt på nacken och öronen! Jag har ju till och med köpt solkräm 25 för att undvika detta, men den använde jag bara på näsan imorse. Jag får tänka om inför imorgon...En annan fin detalj i brännan är mina vita händer, eftersom jag har handskar på mig. Jag kommer inte direkt ha nån snygg Saint Tropez bränna på min examen med andra ord.

Det har inte hänt så mycket mer idag... Middag har jag ätit och jag förstår att ert intresse för min middag är stort. Just idag tycker jag faktiskt att det borde vara det, för jag har ätit kanske världens godaste! Alla bantare kan titta bort, livsnjutare; se hit!



Pasta Alfredo!

Nu är det hög tid för lite Family Guy.
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0