Salut!

God morgon. Jag har sovit mer eller mindre från klockan 17 igår med några uppehåll. Har försökt att kolla på desperate housewives men somnade ifrån hela tiden. Igår gick jag till hemköp och köpte korv och fil och godis och la i min väska. Sen gick jag hem och hämtade en filt och traskade iväg till en gräsmatta en bit bort för att lägga min blekfeta kropp i solen ett par timmar. Jag blev verkligen överlycklig när jag öppnade väskan och upptäckte att jag hade tagit med korven och filen ut i solen, haha. Fick gå tillbaka heeeela långa vägen och lämna dem igen.

Nu ska jag strax cykla iväg till jobbet, kommer nog bli jobbigt. Är allmänt jävlig idag, hostig framförallt. GUUUD får man dricka cocillana innan man går och jobbar? Men det bästa är nog iaf att min mobil har gått sönder. Eller ja, den är fylld med vin. Miserabel morgon dethär.

/ Frida




Kommentarer
Postat av: Annette

HAHA du borde köpa en nokia 3310. Borde finnas o få tag på på auktion =)

Nåt annat klarar du inte av i mobilväg. Herregud att dendär lever asså! Min drunknade efter ett enda ynka dopp i saft glaset. Vekling.

2009-05-02 @ 17:17:44
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0