Sex musik och våld.

Nu har jag skrivit mitt bidrag till ännu en fantastisk labbrapport här, hoppas det blir till belåtenhet. Tycker synd om den som ska läsa den, för det är riktigt RIKTIGT tråkigt. Handlar om... haha närå.

I morse blev det 5 km jogging med en mycket trött Darre på slutet. Han är så duktigt som kämpar på med pinnbenen. På eftermiddagen gick vi en långpromenad i regnet vilket resulterade i att stegräknaren står på 24114 steg nu. Om man med stegräknaren menar mobilen. Min mobil håller förresten på att återhämta sig från vininfernot på valborg. Man behöver bara ge det lite tid så lagas allt. Undra när min cykel kommer att laga sig. Häromdagen ramlade stödet helt oannonserat av. Och idag ramlade en fjäder ner i kedjan så det tog tvärstopp och jag fick pilla loss den och lägga den i cykelkorgen där jag lägger alla delar som lossnat.

Nu har Mie lurat mig att lyssna på Kent, det var verkligen sjukt länge sen.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0