Sex on Fire

Hey ho

Idag och igår har tillbringats med en lätt spykänsla i solen tillsammans med mitt plugg. Nu har illamåendet bytts till en härligt vidbränd känsla. Jobbade inte idag för jag har varit magsjuk fredag och lördag. Kände mig mycket bättre idag men jag vill inte smittas. Surt, det var storhelg..

I fredags i min ensamhet skaffade jag en profil på mötesplatsen.se, haha. Det är ju så himla hett med såna dejtingsidor, men jag är mycket skeptisk. Får nog återgå till den gamla goda taktiken istället, soffraggning verkar lite slött. Jag är verkligen utsvulten på sällskap, då kan det lätt bli så att man reggar sig på mötesplatsen. Men i morgon kommer Hanna hit och pluggar med mig, thank God. Och på onsdag efter tentan börjar livet igen.


Titta va trött Darre är efter en hel helg på Väddö.

Nu ska jag gå och träffa en potentiell dagmatte. Det har ringt en hel del, men jag är så picky. Jag tapetserade nämligen gatan med lappar om hundvakt häromdagen.

/ Fridy

Kommentarer
Postat av: mamker

han ser ju ut som en sälunge

2009-05-31 @ 18:00:50
Postat av: Annette

vilka morrhår han fått. =)

2009-05-31 @ 20:40:10
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vafan duger inte jag som sleep-over lite då coh då? Vad är det du säger!

2009-06-01 @ 08:24:37
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Fri

det var ju flera flera dagar sen!

2009-06-01 @ 09:28:03
Postat av: Elin

Det där är inte darre, det där är en säl

2009-06-06 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0