Sista gången.

Idag har jag haft min sista föreläsning NÅGONSIN. Med min mest ofavoritföreläsare, men det gjorde inget, för vi åt glass i pausen.

Sen styrde jag och hanna mot stan och jag handlade hysteriskt allt jag planerat. Jag har en tendens att vänta in i det längsta med att köpa saker det visat sig att jag behöver vilket resulterar i att jag får kraftig pengaångest när jag väl är på stan för då måste jag verkligen köpa allt. Idag köpte jag: koffeintabletter, ballerinaskor, deo, balsam, hårinplackning, papper, tejp, överstrykningspenna, ansiktstvål, godis och en hamburgare. Hamburgaren ångrade jag lite när jag kom hem och spydde tre gånger på raken. Men sen blev jag mirakulöst frisk och nu sitter jag ute i solen och pluggar. Om man med pluggar menar bloggar.

Jag har skrivit ut typ 80 lappar om Darrevakt så jag tänkte sätta upp dem nu, men kom fram till att jag inte vågar. Så jag väntar till i natt. Det är där koffeintabletterna kommer in i bilden.

/ Fridus


Kommentarer
Postat av: mamker

va´då inte vågar?

Hur svårt/farligt kan DET va´?

2009-05-29 @ 23:30:01
Postat av: kusinAnnette

Oglutenfri hamburgare eller?

2009-05-30 @ 16:28:33
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0