Söndagsparty

Helgen i sthlm har varit trevlig. Jag höll till lite söder om stan i fredags och i lördags åkte jag, Emma, Matilda och Jonas till Elin istället för Lååångholmen eftersom det inte var picknickväder. Där drack man kopiösa mängder vin mitt på dagen. Och gick runt Järvafältet. Sen gick jag och Emma på Kellys lite senare på kvällen. Och träffade dörrvakten med yrkeskomplex. Jag var otroligt usel med kameran, men Matilda och Jonas var lite bättre. Nu sitter jag är återhämtar mig från den hemska tågresan och promenaden hem. Och kollar på Filip och Fredrik, min blivande man Zach Braff är med.

Här kommer bilder på min och Darres osunda ledarskapsövning, haha. Och två jävligt coola brudar med exklusiva solbrillor.







/Frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0