SWEET.

Idag har jag haft föreläsning om antibiotic resistance. Typ miljonte i ordningen. Det verkar viktigt detdär.. Sen åkte jag hem och sov istället för att plugga och sen iväg till jobbet. Där åkte vi till Wiiks slott och satt och lapade sol och kastade sten i sjön så tiden bara rusade iväg. Nu har jag just kommit hem och bloggar istället för att plugga. Ser ett beteendemönster...

Just det, fick mail av min blivande handledare på exjobbet. Han skrev: Projektet kan involvera 1-2 veckors vistelse vid NIH utanför Washington DC. Skulle det vara OK för Dig? Vi står naturligtvis för alla kostnader. Hehe, det är ok svarade jag på det.

Här kommer några bilder på Darwin och hans kompis Stig i Matfors.


Visk visk.


PYTTIPANNAN


Mördarstig.


Grr.


Haha, Darre försöker gömma sig i gräset som Stickan gör.. går sådär.


Tjo.


Gnapp, gnapp.

Nu borde jag verkligen plugga. BORDE.

/ Frida


Kommentarer
Postat av: Pär

Som sagt, jag kan assistera dig där i USA! Du behöver helt klart en assistent där. Jag hade VG i Kemi A.

2009-05-25 @ 21:03:41
Postat av: Freddan

Haha! Vilka fina pojkar.



Och du, är det verkligen helt ok att åka över? Du har väl tänkt igenom det noooga? :p

2009-05-27 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0