Tillbaka till hösten

Är hemma från min tripp till Stocholm nu, det var lite av en besvikelse att komma hit igen och mötas av grådaskigt väder, outslagna blommor och träd. Jag vill tillbaks till sommaren och grönskan därnere!

Hursomhelst, ifredags så var jag med min bff och Darre. Vi skulle ordna storslagna grejor till bloggen, men inget vart av. Vi gjorde inte ens en videblogg?! Är det nån av er 15 läsare som är intresserad av en videoblogg btw? (jaa, jag fiskar efter kommentarer). Frida åkte på egna äventyr på kvällen och jag och Jonas spelade Rockband. Ett av de roligaste spelen någonsin, jag sjöng och han spelade gitarr =D

Lördagen bestod av 7 km jogging (!!) samt vin/picknick med Elin, Emma, Jonas, Frida & Darre!










Hann även med att slösa lite pengar i sthlm:





Nu ska jag ta tag i grejer. Har ett ofärdigt arbete att göra färdigt som skulle lämnats in för ca 1 år sedan. Detta ej existerande arbete skulle kunna sätta käppar i hjulen för min examen om det vill sig riktigt illa. Tur jag har fått jobb redan... En annan irriterande sak är att jag glömt att lämna tillbaks 2 filmer som jag lånat på bibblan. Man får låna gratis bara man skaffar ett bibblo-kort. Förseningsavgiften är bedrövlig, jag är skyldig 220 spänn nu.


So long! /Mät

Kommentarer
Postat av: Fri

hehe folk är bedrövligt dåliga på att kommentera. 15 kommentarer om dagen är det minsta man kan begära.

2009-05-11 @ 18:53:30
Postat av: mamker

Ni ska ha klart för er att ni har en skara trogna läsare även om vi är sämre på att kommentera.

2009-05-11 @ 19:10:59
Postat av: jaha vad ska jag kalla mig då?

Det var en trevlig inomhuspicknick i lördags. Och mitt strykjärn är nöjd över att ha fått se Stockholm...

2009-05-11 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0